Wie nu zaait zal later oogsten wanneer het broodnodig is.
De hele economie is stil gevallen. Bedrijven sluiten. Velen gaan uit van een worst case scenario. Net daarom is het zo belangrijk om te blijven doorgaan en op die tanden te bijten. We moeten met zijn allen even door die zure appel bijten.
Marketingbudgetten bevriezen en alle geplande activaties worden afgelast.
Dit is echter niet zo’n goed idee. De mensen hebben ons namelijk nodig.
Onze klanten hebben een steuntje in de rug nodig. Net zoals wij dit nodig zullen hebben na deze crisis. Wie nu zaait zal later oogsten wanneer het broodnodig is. Onze landgenoten moeten onze economie terug steunen.
Er zijn in goede en slechte tijden. Dat is wat we moeten doen.
Social distancing
In deze bizarre tijden van lockdowns en Social Distancing spenderen we onze tijd in een isolement. De persoonlijke conversaties tijdens de lunch, spontane lachbuien of die 2 minuten “hoe was je weekend” aan het koffieapparaat. Al deze momenten met jouw collega’s zijn verdwenen.
De personen die je “dagelijks” zag in je werkweek zijn vervangen door jouw denkbeeldige collega’s in jouw home office. Dit wijst erop dat we nood we nood aan iets fysiek hebben. Iets waar we ons kunnen aan optrekken.
Net zoals jouw collega’s dat doen als je eens een mindere dag hebt.
We zitten op dit moment met zijn allen thuis achter onze computer.
Je zal dan ook zien dat je overspoeld wordt met talloze mails. Buiten de dagelijkse stand van zaken omtrent dit onding, krijg je veel reclame binnen. Dit heeft als gevolg dat de ene mail na de andere zonder aandacht weg geklikt wordt.
We weten niet wat we moeten doen in zeeën van tijd. We vallen in een put van leegte. Samen zorgen we ervoor dat we onze collega’s een hart onder de riem kunnen steken. Dat we ze niet vergeten. Dit door een direct mailing naar onze collega’s en klanten te sturen.
Blijf investeren in jouw toekomst. Dit zal later zijn vruchten afwerpen.
Product media zorgt voor het bij elkaar brengen. Deze emotionele waarde is een essentiële stap bij het creëren van een band tussen jou en jouw klant. Zeg nu zelf, als je geen band hebt met een bedrijf dan vergeet je wat zij voor je kunnen betekenen.
25% van de Chinese consumenten wisselde van FMCG-merk en / of winkel en de helft zei dat ze zich aan die keuze zouden houden.
Dat is een goede reden om te beginnen met het voorbereiden van uw post covid19-campagneplan en je klanten terug te krijgen of om jouw klanten loyaal te houden -
Een kleine attentie zorgt al voor een fantastische glimlach.
We zijn er voor in goede en slechte tijden. Stuur eens snoepjes of iets kleins dat hun dag opfleurt. Ook thuiswerk is voor velen nieuw en komt dus ook met de nodige schrik.
Veel items zijn universeel maar er zijn ook items die specifiek thuis gebruikt worden. Hier tips voor thuiswerk relatiegeschenken
Zo help je op een persoonlijke manier om de mensen hun dag te ondersteunen.